Kontaktoplysninger
Blekinge Boulevard 2, 2630 Taastrup
Indsamlingsperiode
Fra den 1. januar 2020 til den 31. december 2022.
Indsamlingsmåde
Organisationens indsamlinger foregår ved opstilling af indsamlingsbøsser og events samt via hjemmeside/donationsmodul (www.hjernesagen.dk), online indsamlingsplatform (DrugStars, Betternow), sociale medier (Facebook, LinkedIn, Twitter), salg/auktion, merchandise, postomdeling, SMS og TV.
De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger (MobilePay) og kontooverførsel.
Indsamlingens formål
De indsamlede midler anvendes til fordel for mennesker der rammes af blodprop eller blødning i hjernen deres pårørende. Herunder Forebyggelse, behandling, genoptræning, rehabilitering og støtte til hjerneskadede og deres pårørende.
Til forebyggelsesinitiativer, diverse medlemstilbud f.eks. rådgivning inden for social- og sundhedsområdet, fagkurser, medlems- og ferietilbud, oplysningsmateriale, temadage målrettet fagfolk, kampagner og lokale aktiviteter. Herunder medlems – og forebyggelsesaktiviteter.
Indsamlingsområde
Landsdækkende.
Indsamlingens regnskab
Regnskab forventes offentliggjort senest 14 dage efter den 30. juni hvert kalenderår.
Eventuelle yderligere oplysninger
Godkendt af skattemyndighederne og derfor omfattet af indsamlingslovens § 4, stk. 1.
J.nr. 20-72-00324