Kontakt os

 

Civilstyrelsen
Toldboden 2, 2. sal
8800 Viborg

Mandag - fredag kl. 09.00 - 12.00

T: 33 92 33 34

E: civilstyrelsen@civilstyrelsen.dk
D: Digital post til Civilstyrelsen

CVR-nr.: 11570119
EAN-nr.: 5798000065994
Fakturering til Civilstyrelsen vedrørende Erstatningsnævnet skal ske til EAN-nr.: 5798000065963 

 

Presse

I Civilstyrelsen vil vi gerne betjene pressen bedst muligt og har derfor oprettet en særlig postkasse, som pressen bedes benytte. Angiv gerne emne for henvendelsen, så den rigtige person kan vende tilbage til dig.

E: presse@civilstyrelsen.dk

Whistleblowerordning

Her finder du oplysninger om whistleblowerordningen i Civilstyrelsen. Du kan bruge whistleblowerordningen til at gøre opmærksom på ulovlige eller kritisable forhold i Civilstyrelsen.

Gå til Civilstyrelsens whistleblowerordning

Persondatapolitik

I forbindelse med løsningen af sine opgaver behandler Civilstyrelsen oplysninger om enkeltpersoner (personoplysninger). Her kan du læse om, hvordan vi behandler personlige data.

Civilstyrelsens persondatapolitik

Digital Post i Civilstyrelsen

Civilstyrelsen har siden den 1. november 2013 sendt alle breve til virksomheder og foreninger med et CVR-nummer som Digital Post. Siden den 1. november 2014 har Civilstyrelsen som udgangspunkt sendt alle breve til borgere over 15 år, der har et CPR-nummer, som Digital Post. 

Som borger kan du sende digital post til Civilstyrelsen her (sikker post). Øvrige henvendelser (der ikke skal sendes som sikker post) sendes til civilstyrelsen@civilstyrelsen.dk.

Læs Civilstyrelsens anbefalinger for brugen af (e-mail og) digital kommunikation mellem styrelsen og brugerne, både private borgere og professionelle. Anbefalingerne beskriver, hvilke dokumenter Civilstyrelsen kan modtage og sende. Anbefalingerne indeholder desuden en vejledning til, hvordan du bærer dig ad, og hvad du skal være opmærksom på, når du sender en mail/skriver til Civilstyrelsen.