Kontaktoplysninger
Krumtappen 2, 5., 2500 Valby, cvr 16881171
Indsamlingsperiode
Fra den 1. januar 2026 til den 31. december 2028.
Indsamlingsmåde
Tilladelsen dækker indsamling via
- events
- hjemmeside/donationsmodul (www.spiseforstyrrelse.dk)
- online indsamlingsplatform (Time2give)
- sociale medier (Instagram, Facebook)
- merchandise
- SMS/mail
De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger og kontooverførsel.
Indsamlingens formål
Indsamlingen skal bruges til at hjælpe og støtte mennesker ramt af spiseforstyrrelser og selvskade, samt deres pårørende. Det gør vi ved at tilbyde rådgivning, samtaleforløb og behandling, samt ved at udbrede viden om spiseforstyrrelser og skade til relevante aktører på området. Indtægter fra indsamlingen går til foreningens arbejde inden for alle de nævnte områder.
Indsamlingsområde
Landsdækkende
Indsamlingens regnskab
Når Indsamlingsnævnet har modtaget et regnskab for indsamlingen, vil det hurtigst muligt blive offentliggjort.
Eventuelle yderligere oplysninger
Sagsnr. 25-72-01161