Kontaktoplysninger
Blekinge Boulevard 2, 2630 Taastrup, cvr 17232932
Indsamlingsperiode
Fra den 1. januar 2026 til den 31. december 2028.
Indsamlingsmåde
Tilladelsen dækker indsamling via
- events
- hjemmeside/donationsmodul (www.hjernesagen.dk)
- online indsamlingsplatform (betternow)
- sociale medier (Facebook, X, Instagram, LinkedIn)
- salg/auktion
- merchandise
- postomdeling/flyers
- SMS/mail
- radio/TV
De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger og kontooverførsel.
Indsamlingens formål
Indsamlingen skal bruges til foreningens formål, herunder oplysende arbejde, med henblik på at:
- Forebygge at mennesker rammes af blodprop eller blødning i hjernen.
- Sikre bedst mulig behandling af mennesker der rammes af blodprop eller blødning i hjernen.
- Bedst mulig genoptræning og rehabilitering af hjerneskadede.
- Bedst mulig støtte til hjerneskadede og deres pårørende.
Samt til forebyggelsesinitiativer, diverse medlemstilbud, bl.a. rådgivning inden for social og sundhedsområdet, fagkurser, medlems- og ferietilbud, oplysningsmateriale (blad, pjecer, hjemmesider, sociale medier m.m.), temadage målrettet fagfolk, kampagner og lokale aktiviteter (medlems- og forebyggelsesaktiviteter).
Indsamlingsområde
Landsdækkende
Indsamlingens regnskab
Når Indsamlingsnævnet har modtaget et regnskab for indsamlingen, vil det hurtigst muligt blive offentliggjort.
Eventuelle yderligere oplysninger
Sagsnr. 25-72-01133