Kontaktoplysninger
Rødtjørnevej 8, 4291 Ruds Vedby - CVR 42966738
Indsamlingsperiode
Fra den 18. marts 2023 til den 17. marts 2024.
Indsamlingsmåde
Indsamlingen foregår ved opstilling af indsamlingsbøsser og events samt via hjemmeside/donationsmodul (www.stopspildlokalt.dk), online indsamlingsplatform, sociale medier (Facebook), salg/auktion, merchandise, postomdeling/flyers og SMS/mail.
De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger (nr. 379579) og kontooverførsel (reg.nr.: 9880 kontonr.: 0000360483).
Indsamlingens formål
De indsamlede midler skal anvendes til daglige driftsmidler, herunder udgifter til strøm, tilskud til husleje, kopipapir, lamineringslommer, blækpatroner, håndklædeservietter, termokasser, frostelementer, brødsække, poser, handsker, håndsprit, plastkasser, øvrige kontorhold m.m., evt. indkøb af varevogn, frostskabe, køleskabe, brændstof, forsikringer til bil og frivillige m.m.
Indsamlingsområde
Landsdækkende.
Indsamlingens regnskab
Når Indsamlingsnævnet har modtaget et regnskab for indsamlingen, vil det hurtigst muligt blive offentliggjort.
Eventuelle yderligere oplysninger
J.nr. 23-700-06082