Kontaktoplysninger
Mågevej 22, 2650 Hvidovre – CVR 34657556
Indsamlingsperiode
Fra den 1. januar 2020 til den 31. december 2022.
Indsamlingsmåde
Organisationens indsamlinger foregår via hjemmeside/donationsmodul (www.foreningenrosen.dk) og sociale medier (Facebook).
De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger og kontooverførsel.
Indsamlingens formål
De indsamlede midler anvendes til fordel for nødhjælp i form af fødevarepakker, åbning af brønde med rent vand, legatstøtte til studerende m
Indsamlingsområde
Landsdækkende.
Indsamlingens regnskab
Regnskab forventes offentliggjort senest 14 dage efter den 30. juni 2021, 2022, 2023.
Eventuelle yderligere oplysninger
Godkendt af skattemyndighederne og derfor omfattet af indsamlingslovens § 4, stk. 1.
J.nr. 20-72-00569